My LuCky Stars

Tuesday, December 28, 2010

Do i care ?


perlu kah saya kisah?
kisah tentang ape yg orang kate tentang saya
tentang ape buruknya saya
tentang sume kelemahan saya
tentang ape yg tida memuaskan hati mereka
kalau betol mereka sayang saya mereka takan mengate saya kan? 
oleh itu untuk ape saya berfikir tentang mereka kan?
dulu saya seorang yg sangat-sangat sayang kawan
tapi mereka yg saya kenal telah meninggalkan kesan kepada saya 
supaya saya tida lagi menyayangi kawan tersangat-sangat
saya suda tidak mahu jadi seperti ini : 

Sad Girl

sekarang saya suda matang dan rasenyer bole berfikir dengan waras
susa sangat na jumpe seseorang yg sentiasa akan berade dgn kite
ta kire dlm ape jua keadaan, sedey, kecewe, down,  
even sampai sekarang pon saya ta rase ade o wujudnyer insan seperti itu

perlukah saya kisah jike masih tida mempunyai KAWAN BAIK?
perlukah saya kisah saya ditinggalkan keseorangan
akibat sume orang hangout dgn KAWAN BAIK
perlukah saya kisah saya tida ade sape-sape untuk celebrate besday
kerana saya tida mempunyai KAWAN BAIK
perlukah saya kisa saya tidak ada KAWAN BAIK untuk share problem

yep memang perlu. because every people need sumone to talk
thats we call FRIEND
but i'll wait till i find de right one. thats realy can understand me
can acept me seadenyer. its hard to trust sumone.

No comments:

Post a Comment