My LuCky Stars

Monday, November 28, 2011

Dugaan Lagi

Setiap orang tak kan pernah lari dari dugaan kan..sama mcm aku juga, tapi prcaya la dengan ada nya semua dugaan tu buatkan kita lagi tabah,sabar dan matang dalam hidup kita.Tapi tak semudah tu untuk kita rasakan nya..bagi diri aku sendiri, tak aku nafikan yang sejak akhir2 nie banyak sngat masalah yang menimpa aku, aku dah tau lagi nak cerita pada siapa, tiada tempat mengadu lagi, even klau dulu aku pernah ada seseorang untuk tempat aku luahkan semua masalah aku, tapi sekarang aku perlu yakin  dan percaya yang aku tak perlukan dia lagi..cukuplah hanya selama nie jew aku dah susahkan dia, aku nak kembali pada kehidupan aku yang dulu, pendam kan semua masalah yang ada sorang2..maybe dengan cara tu boleh buat aku untuk tabah. kerana setiap orang tak kan pernah lari dari rsa kekecewaan, kesakitan dan kekesalan.Namum semua tu terpulang pada diri sendiri untuk selesaikannya.

No comments:

Post a Comment