My LuCky Stars

Saturday, May 21, 2011

Tak Kuat



Bila kenangan dulu datang balik..kenapa mesti aku nak menangis dan menyesal..

kenapa semua nie tak boleh aku lupakan,
aku ingatkan yang aku dah kuat untuk lupakan semua kenangan lalu aku
namun tak semudah itu..
ternyata aku memang TAK KUAT untuk lupakan semua tu
kerana hari-hari yang aku lalui sekarang hanya la cuma salah satu cara untuk aku lupakan kenangan lalu
tetapi ternyata kenangan tu memang susah untuk aku lupakan
adakah aku bodoh sebab tak dapat nak lupakan kenangan dulu
bagi aku yang diri aku nie hanya lah cuba untuk senyum dan gembira atas kenangan lalu..
YA ALLAH kenapa la susah benar untuk aku lupakan kenangan cinta pertama aku
smpai saat nie aku sering kali teringatkan kenangan dlu dan aq xkuat untuk hdpi smua tu,
rasa ini hanya aku pendam dan xkan sesekali untuk aku jelaskan pad sesiapa
adakah d sebabkan kenangan ini buatkan aku untuk tidak dapat menerima orang lain..
entah la..tp sekarang baru aku tau yg aq memang XKUAT untuk lupakan kenangan cinta pertama aku, :'(

No comments:

Post a Comment